Sunday, 1 April 2012

Hadiri Kenduri Kahwin Di Rumah Orang



jubah: mekah
tudung: hadiah
stokin: daiso
vintage bag: grandma's








jubah: 50 riyal (after sesi tawar menawar)
tudung: hadiah.
stokin: rm5 dekat daiso..:)
vintage bag (green): grandma's (my grandma gave to me)


sorry takde kasut.
ni baru je balik dari kenduri kahwin kat rumah orang.
lepas tu kasut kat bawah, malas nak amik.
(i wore vincci wedges)
jadi amik gambar dengan stokin jela eh?
lagipun kalau pergi kenduri kahwin dekat rumah orang, kalau masuk, orang tak tengok kasut.
inilah masanya nak tunjuk stoking yang lawa-lawa.haha
er, stokin saya tak lawa, cuma nak match kan dengan warna tudung.
hahaha..

pakai jubah pergi majlis kahwin,
okay what..:)


xoxo,
Miss M~~

5 comments:

aku HaniAsyira said...

alalala... tomey2

HeNRieTTa JoSe said...

nice...nnti rietta ada dinner...cdg pown nk pkai jubah gak..

Liselle MonCherie said...

cantik stokin!
Hehe we got passion for socks!
<3
Pakai jubah senang kn,takyah nk cari
yg mana matching klu sluar dgn baju.Atau skirt dgn kemeja

SYIRA RAHIM said...

pakai jubah simple je kan tapi nampak cantik. tak payah susah-susah. teringin nak pakai jubah.

Teenager Housemaid said...

hanisyira: *malusambiltutupmuka*

kak rietta: pakai jubah memang senang hehehe...tak payah gosok pun takpe..wahaha

liselle: yeah. high 5 yaw! :DDD
yeah pakai jubah simple and best :D

syira: yuppie! :D pakai jubah memang simple and mudah..tak payah gosok pun tak pe kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...